Anak-anakku

Loading...

Saturday, July 16, 2011

Luahan Hatiku




Assalamualaikum. Pekabor? benda nie sebenarnyer dah lama jadik tapi sajer laa nak citer kan sebab rasa xpuas ati ni xilang-ilang lagi. Masih bersarang......
Kalau tuan puan selalu beli beger ikan, kalau bole sebelum kasi anak-anak makan tu check la dulu..bukan pa takut tocokik tulang haa...kesian Nabil...masa tu dah nak telan...nasib baik sempat luah balik. Kalu x tatau la pa jadik. Masuk spital la agaknyer...bukan tulang kecik tau..besor cam tulang ikan talapia pun ade. Dah buat repot kat pengguna tapi xde pa ponn...
Itu la saja nak citer. SEKIAN MAKASIH.

2 comments:

  1. Nasya....besar betul tulang tu...kalau nabil tercokik.sapo nka jawab..buat guna ikan talapia agaknya ya...jenama terkenal pulak tu.

    ReplyDelete
  2. Itulah dia mama..stat drpd ari tu xdo boli2 laie beger ikan. Nasib baik Nabil yang makan kalu Syabil tatau la maa ape jadik..aduhaiii diorang nie meniaga xiklas...jenama muslim lak tu...

    ReplyDelete