Anak-anakku

Loading...

Friday, February 22, 2013

Roti jala botol muncung

 singgah umah Ady...Ady hidang roti jala ngan kari daging..xleh jadik nie. Kita pun ada gak wat roti jala itu hari sbb ada masak kari ikan pastu roti benggali lak finish, hajat hati nak mencicah terpaksaaaaa la menjala. (keinginanku mmg xleh tahan)

ini kari ikan kembung, manis2 lagi isinya sedap betul. Sambil makan roti jala sambil gigit cili tu..emmmm tatau nak citer ape
cam biasa xde sukatan semuanya last minute. Kalau nak resepi sila ke rumah sepupu saya Ady. Jangan lupe kirim salam kat dia tauu he...he...

6 comments:

  1. hai nasya... awak ni sekapal dengan saya ke...kelantan? saya ni dekat area pasir puteh tapi sekarang kerja kat pahang...

    satu kelainan roti jala tu bila dicicah dengan gulai ikan... :)

    ReplyDelete
  2. yo cheq sue...saya kat Nilam Puri. Balik kg jarang2-kadang2...sukenyer tengok suasana gitu ingat zaman mudo2 dulu hu..hu..hu...

    ReplyDelete
  3. as-salam nasya
    Amboi2..dia dah buat roti jala ya..nasya cantik roti jala tu..best jugak mkn dgn kari ikan..mesti sedapkan ...

    ReplyDelete
  4. yeyy...kezen kite datang melawat yahoo yabba dabba dooo

    ReplyDelete
  5. Assalamuaalaikum Kak...wahhh rajin ya menjala...Memang sedap buat cicah kari macam ni...

    ReplyDelete
  6. terliur bila nengok brader kita menjala...hu..hu...Nenie xkelaut ke, menjala hu..hu...

    ReplyDelete