Anak-anakku

Loading...

Tuesday, April 2, 2013

Selamat hari lahir anak-anakku sayang.....berapa kali setahun daaaaa sambut!!

 31 Mac hari tu pergi Seksyen 7 Shah Alam, jenjalan sambil melilau cari Yazid burger. Dah lama dah nak cuba sebenarnya....ye laa asyik pulun beger yang 2.50 je sesekali nak jugak yang special sikit. Kat sana dah makan yang 1/2 kg punya beger harganya 20.00. Sedap. Nafsu tamakk pun mula la menggelodak, tapau lak yang sekilo punya konon2nya nak makan sambil tengok astro arena laa. Bila dah sampai umah rasanya ada baik kalau sambut bday budak2 ni sekali lagi...alaa suka2 je. Budak2 kan pantang dengar perkataan bday...hu...hu....
 Sessi lakonan pun bermula, jom potong dia. Wahh besar betul....seminggu blum tentu habis
 hero kenit hairan jerr...apa benda agaknye yang bulat nie...tabung duit ke???
 tengok tu patty dia..tebal koo...kena kukus dulu la kot takut dalam xmasak
 mcik amik yang blackpepper sauce...sedap. Tak pedas pun. Bebudak pun bole makan.....
 makan separuh je....perut dah penuh hu...hu.....tamak je lebih!
 selebihnya masuk esbok....