Anak-anakku

Loading...

Tuesday, April 2, 2013

Selamat hari lahir anak-anakku sayang.....berapa kali setahun daaaaa sambut!!

 31 Mac hari tu pergi Seksyen 7 Shah Alam, jenjalan sambil melilau cari Yazid burger. Dah lama dah nak cuba sebenarnya....ye laa asyik pulun beger yang 2.50 je sesekali nak jugak yang special sikit. Kat sana dah makan yang 1/2 kg punya beger harganya 20.00. Sedap. Nafsu tamakk pun mula la menggelodak, tapau lak yang sekilo punya konon2nya nak makan sambil tengok astro arena laa. Bila dah sampai umah rasanya ada baik kalau sambut bday budak2 ni sekali lagi...alaa suka2 je. Budak2 kan pantang dengar perkataan bday...hu...hu....
 Sessi lakonan pun bermula, jom potong dia. Wahh besar betul....seminggu blum tentu habis
 hero kenit hairan jerr...apa benda agaknye yang bulat nie...tabung duit ke???
 tengok tu patty dia..tebal koo...kena kukus dulu la kot takut dalam xmasak
 mcik amik yang blackpepper sauce...sedap. Tak pedas pun. Bebudak pun bole makan.....
 makan separuh je....perut dah penuh hu...hu.....tamak je lebih!
 selebihnya masuk esbok....


3 comments:

  1. as-salam makcikkkkkkkkkkkkkk..
    sekali lagi happy besday to anak angkat pakcik ady ya..mak datuk besarnye burger tu makcik..mcm bertanduk burger tu..makcik mmg tamak kasi lah pakcik yg kat kota singa ni nak rasa burger tu... mcm sedap aje..

    ReplyDelete
  2. wslm pakcik...hadiah xde ke? kuii...kui...kui...dah byk kali dah bagi signal nie..hu..hu...memula igt nak pos kat pakcik sikitt tapi memandangkan pakcik buat lagi delicious terus xjadikk.( terbayang2 ayam bogel panggang pcik ady...huhh lazatnya!!!!!)

    ReplyDelete