Anak-anakku

Loading...

Thursday, December 22, 2011

JERUK CELAGI DAN KEHILANGAN YANG AMAT DIRASAI.....

Assalamualaikum buat pengunjung2 yang sudi bertandang ke dapur Nasya.
Nasya mintak maaf banyak2 sebab lama xbergoblog...bukan disengajakan tetapi patah kaki rasanya setelah kehilangan sesuatu yang amat dikasihi dan disayangi walaupun harganya tidak seberapa tetapi mempunyai sentimental value dan sangat2 bermakna buat Nasya.
Kerana kecuaian Nasya sendiri...kamera Nasya dah pun meninggalkan Nasya buat selamanya....
uhuk...uhuk....xlalu makan...teringat2 sebab kamera comot itulah yang banyak memberi tunjuk ajar dan perangsang untuk Nasya bergoblog....
Kepada sesiapa yang mengunjungi I CITY kat Shah Alam tu kalau ada terjumpa kamera OLYMPUS FE-190 tu kalau sudi bolehlah pulangkan....kalau tak..xapalah...xde rezeki...iskh...iskh...iskh....
Ok lah xpayahlah Nasya sedih2 lagikan benda dah terjadi..
Anyway....kawan2 tau x gambar apa kat atas tu...tu lah jeruk buah asam jawa atau kat kelantan panggil celagi. Sedapnya...mak aiii...dah lama sebenarnya ngidam nak makan nie..masa balik kb hari tu pegi pasar Siti Khadijah xde pun. Lepas tu minggu lepas kakak datang menziarah dia belikan lah..umphh sedapnya manis..masam...pedas...meloncat2 kat dalam tekak...Anda terliur tak??
mintak maaf ye gambar kurang cantik sebab guna hp jerr..