Anak-anakku

Loading...

Thursday, October 13, 2011

Bubur kacang durian

Kelmarin Nasya masak bubur...bukan nak makan sangat pun tapi doyan yang kat dalam freezer tu dah memanggil-manggil...sayu je bunyinya. Kesian pulak..kan..kan...akhirnya sbb xmau la doyan tu kecik ati maka jadilah bubur ni. Durian ni Nasya beli dah lama masa doyan tgh bermusim hari tu. Nasya dapat D24 sekilo 6 hinggit je. Dengan perasaan yang tamak dan haloba Nasya beli la 90 hinggit. Ada lagi 3 tupperware kat dlm freezer. Emmmmm kat dapur ada lagi bubur ni. Akan ku jadikan kau eskrem plak lepas ni..anda setuju...???
Kerana koo si doyan..dah 2 hari aku xmakan ubat tau...kih..kih.kih..

No comments:

Post a Comment