Anak-anakku

Loading...

Tuesday, April 9, 2013

Award untuk sepupu-sepapat.....yang baru nak jadi sepupu pun bole amik juge...



Assalamualaikum semua.... hari ni mcik nak kasi award untuk sepupu-sepapat sepusat sepusing yang sudi berkunjung ke dapur mcik yang vogue nihh..he...he...sudi-sudikanlah mengangkut award yang xseberapa nie...jangan marah ye sbb makcik lupa nak tutup aurat, sexy lagi...jangan lupa angkut tau...mmuahh ^__^
Thanks Moni, Candy :)

33 comments:

  1. Terima kasih banyak Nasya! Nanti Kak Amie angkut award tu bawa balik menyeberang Laut China Selatan ye... terima kasih sekali lagi atas ingatan Nasya pada kakak! Moha hubungan silaturrahim di alam maya ini akan terus berpanjangan.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih banyak2.. dah amik dah.. dah tempek kat tepi.. sila buat lagi ye nanti.. :P huhuhu.. cekcik pun tak per la.. hehehe

    ReplyDelete
  3. as-salam makcik nasya..
    wahhh3!!dah ada fb sekarang makcik..pak cik tak tahu pulak makcik dah ada fb..terima kasih lah makcik nasya sudi kasi pak cik award ni..nanti pak cik angkut award tu..nanti pakcik nak letak kat blog pak cik..

    ReplyDelete
  4. AS-SALAM..
    Terima kasih banyak-banyak K.Nasya...Wanie dah amik award ni..sekali sekala award tu seksi apa salahnya...

    ReplyDelete
  5. Thank you for thinking of me and my blog...

    ReplyDelete
  6. Toce toce.... Alahai kalau tau awal awal boleh pakai baju blink blink datang ambil award ni. "wink"

    ReplyDelete
  7. assalam..wah best ni..nnti sy angkut..hihihi

    ReplyDelete
  8. Tq Nasya,nti akak bawa van pos datang amek Award ni..heheee.

    ReplyDelete
  9. Terima kasih.nnt makcik bawa lori angkut award ni hehe.tq :)

    ReplyDelete
  10. alahai... ingat juga makcik kat akak ye.. hehehe.. mekaseh banyak banyak... sedang tunggu transport nak bawa balik ni...hihi...

    ReplyDelete
  11. Salam Nasya.... thanks bagi award yer...

    ReplyDelete
  12. tq Nasya bg award..tgh sewa lori ni nk angkut award tu..
    pstt: mood tgh mgarang skrip nk brucap ast pentas..haha

    ReplyDelete
  13. Thank you for thinking of me. I love to visit here. Did you know that the translator you are using does not have English as an option? I hope you are having a great day. Blessings...Mary

    ReplyDelete
  14. salam nasya..yana dtg nk angkut award.. tq bg award..dh lam xdpt tau hehee ^__^

    ReplyDelete
  15. Salam tq nasya heee akk dtg ambik award,,,cantik pink lg

    ReplyDelete
  16. alamakkk baju leret lantai tak siap laa nak amik award ni, aah pakai baju tidor pun boleh lah.. hiksss.... tq dear

    ReplyDelete
  17. tq2..dah angkut dah award nie....:)

    ReplyDelete
  18. assalam sis..
    terima kasih sudi beri award nih..amboiii cekci yaa hihi..

    ReplyDelete
  19. As salam saudara2ku semua......
    makasih bebanyak sbb sudi angkut award yg xseberapa ni. Semoga persahabatan dan persaudaraan sesama kita akan berkekalan ke akhir hayat aminn...mmmuahhh
    i lapp uolllss semua...

    ReplyDelete
  20. terima kasih nasya.. nanti akak ambik ye...

    ReplyDelete
  21. Mekacih dik bg award...nanti k.gee bawa balik yer...muah..muah

    ReplyDelete
  22. dah amik dah....
    timekasih ya, nanti senang akak paste dlm blog...

    ollooo, bila nak buang WV ni...azab la tiapkali masuk sini huhuhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. as salam kak....WV tu apa?? tolong saya kak camne nak buang....plsss

      Delete
  23. salam nasya..mekaceh bebanyak ye! nnti akak angkut award ni gantung kt dapur akak ye..suker..suker!

    ReplyDelete
  24. Salam nasha. Timerkasih.. tapi belum boleh ambek sbb laptop rosak. Pakai tab ni leceh la pula. Nanti bundo dtg lagi ye....S

    ReplyDelete
  25. Assalam nasya..akak dah ambil award ni..nanti akak masukkan dalam blog akak pula ya..thank you for the award dear..sexy pun sexylah..hahaha

    ReplyDelete
  26. assalamualaikum, zila org baru datang dapur ni..amboi sana sini ada award ye..meh zila angkutkan jugak..

    ReplyDelete
  27. Comey je award tu kan, tanda ingatan sesama bloger di alam maya :)..

    ReplyDelete
  28. Salam Nasya,
    Waaaaa nampaknya demam award kembali lagi huhuhu......akak naik kereta lembu tu yg lambat sampai, dah siap bawa raga dah ni, insyaAllah nanti akak angkut yer hehehe....

    ReplyDelete
  29. Aslmkm Nansya. TQ sudi adiahkan award pada Along. Sorry ya lambat sampai sebab tayar kapalterbang pancet...hehe

    ReplyDelete