Anak-anakku

Loading...

Wednesday, May 15, 2013

Lauk rambang mata...

 Menu ni makcik panggil rambang bijik mata sebab lebih dari 2 jenis. Biasa makcik kalau makan ada nasik + 1 lauk dah memadai. Ni nampak macam banyak je....last2 makcik sentuh sup kobis, ikan masin ngan sambal je hu...hu...sian kat makcik kannn...kann....

6 comments:

  1. heheee...rambang lah...klu akak,akan cuit semua, ni sikit...nun sikit...maklum selera melambung naik je...hehheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. he..he...akak pandai makan, xrugi kalau p buffet nih. Kalau bawak saya rugi duit je....he...he...

      Delete
  2. sedapnya...sambal udang+petai tu mengancam la

    ReplyDelete
  3. Assallamualaikkum Nasya..
    Nasya.. Nadz pun biasa kalau masak nasi putih, lauknya satu jer sumber protein dan satu lagi sayuran. Jarang sangat masak banyak2 lauk sbb dah terbiasa mak masak dari kecil dulu cam tu. Kalau bnyk2 ni mmg rambang mata dan tak tau nk amik apa dulu..hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita nie banyak tul persamaannye Naz....kembar kah kita?????hu..hu...hu...

      Delete