Anak-anakku

Loading...

Friday, April 26, 2013

Donat gemuk

 Mendonat ni dah lama....main campak2 aje, xsangka sihat pulak donat ni...kalau nak resepi boleh ke sini. Donat ni makcik mandikan dengan gula kayu manis, makcik suka.....

2 comments:

  1. nasya main campak2 pun boleh gebu dia.. kalau nani ni campak2 terus masuk tong sampah... keras belaka... ade ke patut wat donat tak jadik.. hahahahaha... terus sampai skrg tak nak mendonat lagi..

    ReplyDelete
  2. as-salam
    apa khabar makcik..sihat tak..harap2 sihatlah tu..kalau tak sihat mcm mana blh buat donut tu kan..wahhh!! main campak2pun blh gebu donut tu..kalau pakcik yg buat campak2 mesti keras mcm batu tau..

    ReplyDelete