Anak-anakku

Loading...

Friday, September 30, 2011

Aiii laksa lagi...

Mmmmmm hujan2 nie apa yang sedap..kalu tanya Nasya ..mesti la hirup sesuatu yang berkuah dan panas2...mcm mee celup ke..bihun sup ke....
Kat umah nie kejap2 makan laksa..kejap2 laksa...abih tu nak wat camner dah itu yang peberet orang utara..kita masak je la kan. Jangan marah saja nak kongsi gambau kat sini.
Kami kat umah nie suka makan laksa ni ngan pucuk janggus dan putat. Mmg ada tanam pun....tapi lupa nak boh dlm pinggan..lapau sesangat. Jangan lupa letak otak udang noooo..

No comments:

Post a Comment