Loading...

Friday, March 8, 2013

Makan tengahari gaya desa....jemput makan semua

 Ada yang fenin-fenin lalat tak nengok mcik asyik dok menayang menu orang kampung, mintak maap la ye kalau ada yang dah boriiing. Saja je mcik nak kasi korang sakit hati, bukan pa...mcik malas nak menaip resepi sbb hati tgh terbakor ngan si Kiram...mood nak mengarang memang xde langsung. Nanti kalau hati mcik dah kluar bunga mcik kongsikan resepi mcik yang bertimbun2 tu ye, (macam laa resepi bagus2 padahal resepi bodo jerr)Lagi satu mcik nak mintak tolong korang doa2kanlah para perajurit kita yg tengah bersabung nyawa tu ya. (Abang mcik pun ada sekali p/s 1 love u abe ju) Semoga segalanya dalam Peliharaan ALLAH SWT aminn.
sambal belacan saja laa bubuh dalam botol jem, xde laa bengang nak halau lalat selalu....jemput makan ya semua, lauk biasa je..

4 comments:

  1. as-salam mcik nasya
    saya fenin-fenin lalat tgk lauk2 kampung mcik ni..kalau dapat sambal belacan kampung tu hilanglah fenin2 ni..wakakakaaaa..

    ReplyDelete
  2. amboix3 encik Ady kite....kann main dia yerr, nak kena geeget nie ha..ha...ha...nanti kita gi kota singa kita nak paksa dia sedut sambal tuu ngan straw. Gerenti setaon xde fenin...ngee..ngeee(sambil tepuk2 buntut laa)

    ReplyDelete
  3. cik NP, mai laa sini bole kita makan sama2 he..he...he..

    ReplyDelete