Anak-anakku

Loading...

Monday, April 16, 2018

Sushee......dalam kenangan

 Alkisah Sashimee dan Sushee ni anak-anak Miss White A.k.A kucing terbiar yang tumpang beranak kat rumah. Kesian pulak bila tengok diorang ni..comey..mata bulat.
Bila dah menumpang ni nak dihalau kesian...kita bela ajelah sebab bela kucing ni murah rezeki...Insyaallah. Bila dah sayang sangat dugaan pun datang melanda.
 Seminggu ibu tidak bersiaran kerana menjaga Sushee yang sakit.
Tetapi apakan daya ....ajal maut ALLAH SWT jua yang menentukan. Tanggal 15 April Sushee pergi mengadap ilahi. Meninggalkan Sashimee tanpa teman bermain.
Dilahirkan pada 20 Februari bermakna Sushee belum pun genap 2 bulan tetapi Sushee memang bijak kerana Sushee pasti berlari-lari bila ibu panggil Sushee kann...rasa macam terbayang-bayang lagi Sushee...sedihnyaa.....selamat tinggal sayang...manja ibuuuu...

 aduhai....budak kecik mata biru huhuuuu


No comments:

Post a Comment