Tuesday, May 16, 2017

Ayat Al-Quran penawar kanser


Assalamualaikum sahabat yang dikasihi semua. Mohon maaf dari saya kerana sudah lama tidak update blog yang amat saya sayangi ini. Hari ini adalah hari ke 8 pembedahan saya.
Sebenarnya sejak disahkan menghidap kanser payudara tahap 2, perasaan malas mula menyelubungi diri walaupun rutin harian saya sama seperti biasa.
Saya tetap memasak untuk menu saya dan juga memasak untuk orang-orang di sekeliling saya.
Tiada apa yang berubah dengan kehidupan saya. Sebenarnya saya amat bersyukur kerana ALLAH SWT telah memilih saya. DIA telah memberikan saya SIGNAL di atas segala kealpaan saya, PERINGATAN untuk saya menukar cara hidup saya ke arah yang lebih baik. ALHAMDULILLAH. Dengan izinnya saya masih di sini, sedang menaip entri ini heheeee.
Saya tidak bercadang untuk melakukan KEMOTERAPI kerana saya percaya ubat yang paling mujarab adalah DOA dan juga mengamalkan cara hidup yang sihat. Tidak boleh berada dalam keadaan STRESS dan juga mengamalkan pemakanan sihat. Makan dan minum dari bahan yang bersifat ALKALI kerana sel kanser tidak boleh hidup dalam persekitaran ini.
BERSENAM supaya badan lebih banyak menerima OKSIGEN.
Jangan lupa untuk mengambil SUPPLEMEN terutamanya untuk anti kanser.
Paling penting BANYAKKAN BERDOA & MEMBACA AL-QURAN supaya jiwa kita lebih tenang.
Akhir kata jumpa lagi di entri yang akan datang...MOHON DOA DARI SEMUA...terima kasih.

No comments:

Post a Comment