Anak-anakku

Loading...

Monday, March 25, 2013

Spaghetti botol je....

 Ini makan malam kami 2 hari lepas...malas betul laa nak cook2. Rebus spaghetti, didihkan sos pasta kimball...gaul...dah siap.
 Sambil2 tu goreng cendawan ngan crabstick. Gaul ngan tepung goreng ayam cap bestari je, sedap ada rasa pedas2 sikit.
 Simple kann...jadi le dari makan kat kedai kenyang gakk.

2 comments:

  1. ohhh...tak cerewet ok aje. Mmg kadang2 @ atau lebih selalu tak berapa nak rajin masak...kalau sy la. Kalau rajin mcm2 nak dibuat.

    Sy pun dah try tepung tu...sedap...

    ReplyDelete
  2. akak bila dah tua2 nie dah xcerewet tapi kalau dulu sesangat laa cerewet ha...ha...makasih ya sbb singgah.

    ReplyDelete