Anak-anakku

Loading...

Thursday, February 7, 2013

Biasa-biasa je....

Arghhh malasnya menaip hu..hu....mi hailam ni masak dah lama tapi simpan dulu buat pekasam. Nanti kalau dah rajin2 mcik update laa sebab ada tutorial. Cer teka yg ada cili jeruk ni sape punye? yang ni cik abe nye...
 yang ni lak Nabil punya........nnnn
yang banyak cabai melaka nie makcik yang punyer...yahoo yabba dabba doo..sedap bila dah perah limau kasturi especially dari pokok yang tanam sendiri..nanti laa ye resepinya, mcik dilanda kemalasan melampau..

4 comments:

  1. as-salam
    ni bukan Biasa-biasa je...npk sedap..ni mee apa nasya..mcm mee rebus pun ada...

    ReplyDelete
  2. rasa macam mi hailam hu...hu...tapi ternakan utk mi hailam takdak stok tuu yg letak sosej tuu...

    ReplyDelete
  3. Aduh...sedapnya...tak cukup tisu nak lap air liur ni...hihi
    Salam perkenalan drpd : suteraungu87.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan jugak ye dik sbb sudi jengah dapur mcik..len kali ckp awai2 kalau nak jengah, bole simpan semangkuk hu..hu...

    ReplyDelete