Anak-anakku

Loading...

Friday, April 27, 2012

Kari daging dan kacang ular

Lauk ni masak 3 hari sudah. Resepi biasa je, bezanya Nasya guna rempah gulai kawah sebab itu warnanya agak kurang menarik.Kita layan gambar je lah ye...

3 comments:

  1. saya pun dtg ngular kat cni..

    ReplyDelete
  2. owwwh... namanya kacang ular ye, yang agak keriting-keriting & rangup tu!

    ReplyDelete
  3. makasih waniey n kak amiey sbb dtg mengular ha..ha..ha
    nasya dulu kalau jumpa kat pasar takut nak beli sbb ingatkan org jual benih kcg...tapi sedap rupanya kcg ni kan k amiey

    ReplyDelete