Anak-anakku

Loading...

Saturday, March 3, 2018

Manjaa ibu.....

 Comelkan budak ni...Bambam ni anaknya Kak Lola. Muka je kacukan tapi tekak melayu. Kalau dapat makan nasik...abam Miki lalu kat belakang pun x nampak.
Bambam ni adik beradik ngan Jeklin. Tarikh lahir dia 22 Oct 2017.
 Yang ni pulak cucu kak Lola...anaknya Madonna. Tapi Lola layan macam anak dia gak. Dilahirkan 2 minggu selepas Bambam.
 ni abam Miki...suka merayap. Budak comot...suka dok dalam longkang..celah rumput kering dan tidur dalam pasu bunga.
Kalau dia keluar merayau memang berhari-hari x balik. Cukup memilih makan..suka kepci dan can food. (mana larat ibu nak beli nak...huhuhuu)
ni pulak Jeklin...jangan marah. Kalau ibu panggil Jeklin Vikter je terus berlari datang.
Selalu kena jentik telinga sebab ibu geram....
ibu memang sayangkan kucing...kalau kucing hilang @ ada yang mati memang murung laa.
Tapi bila dah kena ujian ni terpaksa la ibu kawal perasaan ibu ni kan.
Kang bermaharajalela pulak sel-sel jahat ni...

No comments:

Post a Comment