Anak-anakku

Loading...

Thursday, April 11, 2013

mi goreng je....

 mi goreng kicap ni buat dah lama tapi saja je masuk gambar nak kasi meriah sikit. Mood nak menaip resepi belum datang lagi....korang pikir sendiri la ye..babai...

4 comments:

  1. akak suka tau...senang n cepat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun xtra suker kak Rohah sbb senang dapat makan...he...he..

      Delete
  2. lama tak goreng mi kuning ni...selalu goreng bihun je..kat rumah diorang kurang suka mi kuning ni huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat umah saya plak kak Niedaz...bebudak ngan mak budak mmg suka amat laa ngan noodle, bapak budak plak suka bihun. Akan tetapi mak budak paling suka megi mee...cepat dimasak senang dimakan...hu..hu..hu...

      Delete