Anak-anakku

Loading...

Wednesday, February 27, 2013

Angin sepoi2 bahasa...makan nasik bawah pokok kelapa, gedebuk kena hempap ngan tandan kelapa...sakitnyaaa

 Lauk orang kampung lagi....mcik nak tunjuk sampai korang termuntah uwekk...uwekkk, jangan pitam sudahh 
masak lemak kobis bersama fucuk dan suun, daging masak merah stail kedai tomyam, sambal belacan yang boleh bikin hidung merenyam dan juga ikan kembung sumbat sambal (belacan lagi, mmg tekak kampung hu...hu....)

4 comments:

  1. as-salam nasya
    Amboi2....dia cakap kepala kita kena hempap ngan tandan kelapa...wakakaka.. Lauk orang kampung lagi ke nasya..ni kali tak nak mkn bawah pokok kelapa nak mkn bawah pokok pisang..kita tak termuntah pun tgk lauk2 tu..lagi ditgk lagi sedap...nasya tq 4 the resepi Kerabu jantung pisang stail Kelantan tu nak di cuba resepi ni..see you n take care!!!!

    ReplyDelete
  2. jangan mare ye Dy...nanti lekas menoposs opocot !!!makasih jugek sbb Ady sudi menerai resepi kat dapo kita yang serba kekurangan nie...hu...hu....panjang umur jumpa lagi ye Dy, u too take care.
    (Psss macam laa xjumpe esok hu...hu...hu...)

    ReplyDelete
  3. masak lemak putih ni akak suka sangat,lagi2 klu ada ikan masin..

    ReplyDelete
  4. jemput makan ye Rohah...ada sikit lagi nie...

    ReplyDelete