Anak-anakku

Loading...

Thursday, March 21, 2013

Takde lauk lain ke.......

 Takde.......dah namanya orang kampung lauk kampung je laa. Mcik pun bukannya reti sangat nak masak, yang macam gini tau le. Tengok tuu amik gambor pun terbalik, sian betul kat makcik kann..kannn
jadi le lauk poyo pun, orang kat Gaza kelaparan tau....perajurit kita pun belum tentu dapat makan sambal belacan cam mcik nie...apapun syukur Alhamdulillah ke hadrat ALLAH TAALA kerana mengurniakan mcik rezeki nie...
 yang ni plak rezeki mcik untuk minum petang, buat lepat pisang. pes taim buat nie...sedap gakk lawan ngan teh o
 aaaa bukak baju dia...tunjuk aurat sikit
 yang ni yang masih sopan
yang ni panas2 tunggu nak ngapp. Mcik xletak kelapa muda kat tengah xde stok...pisang semata2. Jemput makan ya jangan malu2...sila2.....nak air kopi koo bancuh la sendiri, mcik xsihat hari nie..
 ini pulak nasik goreng untuk dinner. Nasi goreng kunyit je, tumbuk udang kering, bawang ngan cili api. Kali ni letak cili sikit je sbb takut anak2 xleh makan.....kurang selera mcik. (pengorbanan seorang ibu demi anak2nya..ecehhh...ecehhhh cam bagus jerr)
makan ngan keropok ngan ulam timun cicah sambal totok sedap nie.

No comments:

Post a Comment