Anak-anakku

Loading...

Thursday, March 7, 2013

Makanan gaya desa.....tokonang maso kocik2 dulu

 Hari ni makan nasik ngan ikan tongkol singgang asam pedas bersama nenas, daging goreng bersama sos tiram, kacang panjang goreng bertauhu, ulam-ulaman dan sambal belacan.
Syoknya makan, mcik cuma sentuh singgang, sambal dan ikan masin je...xreti makan 2 jenis lauk hu..hu...

5 comments:

  1. Assalamualaikum hemmm sdp tu meriah betambah selera...lauk2 mcm ni lah buat sdp ...nak pulak dtp mkn ramai2

    ReplyDelete
  2. betul laa kak sheila, nak pulak kalau berebut-rebut ya kak, makan xcukup sepinggan..hu...hu...

    ReplyDelete
  3. samalah kita...tak pandai makan lauk banyak... kalau ada singgang, cukup ada timun batang...lain2 memang tak layan dah!

    ReplyDelete
  4. betul lah tu Cheq Sue, kalau ada budu lagi best hu..hu...

    ReplyDelete
  5. salam nasya...

    sedapnya hidangn kat sini...
    kalau makan ramai2 sambil duduk bersila, mau takleh nak bangun lepas makan tu heheh

    ReplyDelete