Anak-anakku

Loading...

Saturday, March 30, 2013

Bosan!!!

As-salam semua....Pekabor pakcik Ady?? ada sihat?? hiii..hiiii...hiiii....2-3 hari ni lemau betul laa nak kemas dapur. Dengan orang kenit susah tido, dengan cuacanya yang kejap bahang kejap sejuk...letih betul. Nak mengupdate pun rasa sakit kepala dah la baru baik dari demam kura2. Nanti malam kalau dah datang aura positif tuu mcik kemas apa yang patut yaa..babai...
 tunggu....tunggu.....nape ye budak kalau makan comot pun nampak come je. Cuba korang berimaginasi...kalau mcik yang makan cam nie, come jugak ke??

 nangis pun sama...nampak sweeeeeettt je. Kalau mcik laa yang meraung cenggini korang sanggup tengok takk??
 hero cina ni rileks je sebab belum ada ribut taufan...
tembam ni lagi laa asal dapat jenjalan dan makan-makan......babai...

2 comments:

  1. as-salam makcik nasya
    pakcik Ady baik2 saja..kenapa ni makcik dah bosan ke nak kemas dapur tu..jgn malas2 makcik...kemas tetap kemas..Pekabor anak2 angkat pakcik ady semua..harap2 semua sihat ya..cutelah semuanye... amboi!! makcik nasya kalau mkn comot2 dan meraung mcm budak2 nanti semua org lari 10 batu...wakakakaka..

    ReplyDelete
  2. wslm pakcik....mcik sekarang nie ada sikit penyakit kura2....rasa nak bertapa jerr...hii..hiii.hii..kalau laa dekat ngan umah pcik Ady bestnya, bawak dulang ngan pinggan mangkuk je, sure kenyang. Budak2 ni rindu nak makan kek yg pcik Ady janji nak msk hu...hu...itu yg mcik cover tuu xmeraung sbb takut jatuh gg palsuu ahak...ahak...ahak.....

    ReplyDelete