Anak-anakku

Loading...

Tuesday, February 26, 2013

Menu mangkuk tingkat Rabu, 27 Feb 2013

 Hari ni kita buat kerabu jantung pisang cara orang Kelantan
 Ni, ayam goreng berempah request dari Knik. Yang ni kita nak makan sebab tu kecik2. Kalu yang meniaga ayam kita potong 10
masak lomak cili api ikan kembung & keli. Belimbing buluh xde, bacang pun xde, mangga muda pun sama hu...hu...ikan kembung tuu pasai Jue xmakan ikan sungai tu yang ganti ngan cik kembung kita. Ulam, ikan masin dan sambal lupe nak snap. Selamat menjamu mata.

2 comments:

  1. dah lama saya tak makan kerabu jantung pisang versi kelantan tu.... mak saya pun dah tak buat lagi lauk pauk tu... mcm susah nau dia nak cari jantung pisang kat kelantan sana... ha ha ha..

    ReplyDelete
  2. ye ke cik NP, mai la sini bawak mangkuk sekali hu...hu...

    ReplyDelete