Anak-anakku

Loading...

Monday, October 22, 2012

Musim demam

Hero-hero kat rumah ni bergilir2 demam sejak 2 minggu sudah...iskh apa laa nak jadi, nasib baik heroin sihat cuma sakit tangan je....dapat pakej pulak tuu
yang abangnya pulak, bangun tidur pipi ngan muka bengkak merah menyala. Alahan ubat agaknya....tu merah sikit2 je...
makcik fenin2 lalat laa sekarang nie sbb xcukup tido...nasib baik anak 3 je, kalau anak 10 mcm mak bapak kita dulu2 camno agaknya ye..


tolong ignore bibik yang dagu berlapis kat belakang tuu
nampak x..mata pun mcm bengkak lagi
muka sama kan...hero tua laa yang paling teruk dmm, nasib baik xkena tahan wad hu..hu...hu...

2 comments:

  1. Semoga cepat sembuh. Makan ubat ya, and then doa...:)

    ReplyDelete
  2. terima kasih cikgu teratai (betul kann) sbb sudi follow dan mendoakan...semoga perkenalan di alam maya akan berkekalan...Aminn

    ReplyDelete