Anak-anakku

Loading...

Tuesday, October 23, 2012

biasa-biasa je

laksa ni makcik buat guna sardin cap ayam je...xde stok ikan. Tapi sangat sedap bagi tekak makcik laa sbb manis sardin tu terasa..nanti free makcik buat tutorial khas untuk anak2 yang  baru nak belajar masak.

5 comments:

  1. dah lama saya mencari resipi kuah laksa dari ikan sardin dalam tin ni...

    ok kak, jangan lupa share resipi..heeee..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum...
    nampak laksa.. terus follow blog ni tau.. :P
    salam kenal.. :)
    sedapppnya laksa tu.. dah la kuah dia cam pekat2 ngan ikan tu.. sejak2 mengandung kali ni.. suka benar ngan laksa tau.. asben plak terbalik.. dia suka makan bihun sup.. dulu itu fev kita.. laksa fev asben.. terbalik kan.. kan ...

    ReplyDelete
  3. ha..ha...cik NP, itu pasti...nanti akak share bila free ekk..tunggu...:D

    ReplyDelete
  4. Wslm Jass...tahniah ekk, boley tau anak ke brp? sulung kah??
    itu laa org kata kalau ngandong nie dunia semua terbalik..yg benci jadi cinta dan itu la sebaliknya. Makasih sbb follow akak, mmm kalau dekat2 umah kan sonang..boley la antor kat Jass semangkuk (kat umah ni selalu sgt mkn laksa sampai kekadang akak tukang buat jaa..dah xlalu)ha..ha..ha..

    ReplyDelete