Anak-anakku

Loading...

Tuesday, October 11, 2011

Menu tergendala......

Yang ni asam pedas ikan siakap..permintaan dari ayah (suami). Ikan ni beli kat zemart masa sale ari tu, kalu xsilap Nasya la 9.90 je sekilo. Puas hati betul la makan sbb ikan ni baru sampai manis betul.ummmphh..asyiknya..
ayam goreng pun ada untuk budak2. Nasya perap ngan serbuk kari sat..
kangkung ikan masin..kangkung pun murah 0.40 sen je seikat.
ada ulam terung, petai rebus dan juga kerdas. Ayah xberapa gemar la yang bau wangi2 nie. Sbb tu Nasya rebus dulu petai tu sekejap. Terung tu pulak hasil dok bercucuk tanam tepi umah. Merasa la gak jiran-jiran...
tak lupa juga menu istimewa ini...maggi asam laksa tapi Nasya campur ngan kuah asam pedas...uuiihhh nikmat sungguh...

2 comments:

  1. as-salam nasya
    tengok je dah berselera lauk2 ni nasya...sedap3..

    ReplyDelete
  2. ha..ha..ha...tekak nasya semenjak dua menjak nie nak makan yang bercabai je ady..nasya paling suka kalau dapat megi..
    rasanya xsempat kot umur 40 dah nyanyuk ...kah..kah..kah..

    ReplyDelete